Convocatòries i terminis TFG 2019/20

Convocatòries de presentació de propostes

Terminis de lliurament i defensa de TFG

• Primera convocatòria (C1, desembre)
  • Tercera convocatòria (C3) Aquestes dates poden patir xicotetes modificacions en funció de possibles imprevistos

-Sol·licitud, per part de l'alumne, de defensa davant el Tribunal: De l'1 al 15 de Juny.

-Confirmació dels treballs per part dels tutors: Abans del 18 de juny.

-Lliurament del TFG per part de l'alumne: del 18 al 21 de juny i, només per xarxa de la UA, fins al 22 de juny

-Avaluació per part del Tribunal: Del 25 al 29 de juny.

• Quarta convocatòria (C4) Aquestes dates poden patir xicotetes modificacions en funció de possibles imprevistos

PRIMER TORN: (JULIOL 2020):

-Sol·licitud, per part de l'alumne, de defensa davant el Tribunal: De l'1 al 8 de Juliol.

-Confirmació dels treballs per part dels tutors: Abans del 12 de juliol.

-Presentació del TFG: del 13 de juliol al 16 de juliol i, només per xarxa de la UA, fins al 17 de juliol.

-Avaluació per part del Tribunal: 22 al 29 de juliol.

SEGON TORN: (SETEMBRE 2020):

-Sol·licitud, per part de l'alumne, de defensa davant el Tribunal: De l'1 al 8 de Setembre.

-Confirmació dels treballs per part dels tutors: Abans del 12 de Setembre.

-Presentació del TFG: del 13 al 17 de Setembre i, només per xarxa de la UA, fins al 18 de Setembre.

-Avaluació per part del Tribunal: 23 al 25 de Setembre.

Enllaços a sessions virtuals de Defensa

Calendari de defenses

Pel fet que les defenses es realitzaran de forma no presencial mitjançant plataformes de Videoconferència es tindran en compte les següents consideracions:

Donada l'excepcionalitat davant la qual ens trobem pel COVID19 la solució provisional adoptada en la Comissió de Treball Final de Grau de data 15 de maig de 2020 és publicar els enllaços de cada tribunal a través d'aquesta pàgina per a permetre l'accés lliure a la sessió pública de defensa. Una vegada convocats els estudiants i el tribunal específic, es públicará l'aula virtual on se celebrarà l'acte.

• Tribunal de Construccions Arquitectòniques
  • Tribunal d'Urbanisme