Convocatòries i Terminis TFG 2020/2021

Aplicació UAproject TFG

Tota la informació sobre convocatòries i terminis TFG 2020-21 pot consultar-se a través de UAproyect:

• Fase 1: Elaboració de pre-propostes i aprovació de propostes definitives de TFG.
  • Fase 2: Sol·licitud de propostes per part dels i les estudiants i assignació de TFG segons sol·licituds/disponibilitat.
  • Fase 3: Sol·licitud de defensa, lliurament del TFG, assignació de Tribunal i avaluació del TFG.
Llistat de propostes disponiblesde TFG

Dates d'interés per a estudiants i professorat (2020-21)

Assignació de propostes a estudiants (fase 2)

Dates de lliurament i defensa dels TFG (fase 3)

Enllaços a sessions virtuals de Defensa

Calendari de defenses i enllaços a sessions virtuals

En cas que les defenses es realitzen de forma no presencial mitjançant plataformes de videoconferència es tindran en compte les següents consideracions:

Donada l'excepcionalitat davant la qual ens trobem pel COVID19 la solució provisional adoptada en la Comissió de Treball Final de Grau de data 15 de maig de 2020 és publicar els enllaços de cada tribunal a través d'aquesta pàgina per a permetre l'accés lliure a la sessió pública de defensa. Una vegada convocats els estudiants i el tribunal específic, es públicará l'aula virtual on se celebrarà l'acte.

Per a més informació o qualsevol dubte sobre l'organització del TFG podeu consultar la guía docent de l'assignatura o posar-vos en contacte amb el professor responsable (Pablo: pablo.juan@ua.es)

Grau en Fonaments de l'Arquitectura

Twitter: http://twitter.com/EPSAlicante