Pràctiques en Empresa

Les pràctiques en empresa constitueixen una activitat de naturalesa formativa realitzada pels estudiants universitaris i supervisada per la Universitat, que el seu objectiu és permetre aplicar i complementar els coneixements adquirits en la seua formació acadèmica, afavorint l'adquisició de competències que els preparen per a l'exercici d'activitats professionals, faciliten la seua empleabilidad i fomenten la seua capacitat d'emprendimiento.

En el Grau en Enginyeria en So i Imatge en Telecomunicació disposem de dues assignatures de caracter optatiu per a realitzar pràctiques en empreses:

• Pràctiques en Empresa I :
    • Situada temporalment en el segon semestre del 3er curs.
  • Pràctiques en Empresa II :
    • Situada temporalment en el primer semestre del 4º curs.

Per a qualsevol aclariment pots visitar la web de pràctiques en empresa de l'eps, i si necessites més informació diríjete al Cap d'Estudis de la titulació (jefe.sonimag@eps.ua.es).

Requisits de matrícula

Per a poder cursar les assignatures de pràctiques en empresa és necessari haver superat 120 crèdits entre assignatures BÀSIQUES, OBLIGATÒRIES I OPTATIVES.

Empreses

Llistat de tutors acadèmics