Segell de qualitat internacional

El Títol de Graduat/a en Enginyeria en So i Imatge en Telecomunicació compta amb el  segell de qualitat internacional EUR-ACE® . El segell EUR-ACE® és un certificat atorgat per una agència d'acreditació autoritzada per ENAEE a títols d'enginyeria que compleixen una sèrie d'estàndards definits, d'acord amb els principis de qualitat, rellevància, transparència, reconeixement i mobilitat contemplats en l'Espai Europeu d'Educació Superior (EEES). Comptar amb el segell EUR-ACE® concedeix valor i reconeixement internacional a aquesta titulació.

Segell EUR-ACE

Pla d'estudis

El propòsit general dels estudis del Grau en Enginyeria en So i Imatge en Telecomunicació és preparar professionals polivalents, flexibles, creatius i competitius amb capacitat per a concebre i dissenyar sistemes d'àudio, video i telecomunicació, col·laborar amb professionals de tecnologies afins i capaces de prendre decisions tecnològiques d'acord amb criteris de cost, qualitat seguretat, temps i respecte als principis propis de la professió. D'un titulat/a se espera que adquirisca les capacitats de:

• Exercir activitats en la indústria audiovisual, acústica, de la informació i de les telecomunicacions.
  • Realitzar projectes i dissenys d'enginyeria de telecomunicació, audiovisual i acústica.

Estan disponibles de forma pública: Memòria del títol, Informes de Seguiments, Enquestes i les Accions de Millora en la web del   Sistema de Garantia Interna de Qualitat  .

Els acords de la Comissió de Titulació i els seus  integrants  estan disponibles de forma pública en la web de Normatives de l'Escola Politècnica.

Grau en Enginyeria en So i Imatge en Telecomunicació

Twitter: http://twitter.com/EPSAlicante