Treball Fi de Grau

Documentació per a l'avaluació

Per als estudiants

Per a la defensa d'un TFG és necessari lliurar tota la documentació que es detalla a continuació a través de l'aplicació UAProject del Campus Virtual, en format pdf. Per a resoldre qualsevol dubte contactar amb l'adreça del grau (subdirector.sonimag@eps.ua.es).

• Memòria
  • Resum
    • Resum del TFG, amb una extensió que no haurà d'excedir de 500 paraules.
  • Pòster
    • Tots els estudiants, independentment de la modalitat de presentació triada, hauran de lliurar en un pòster en format pdf juntament amb la documentació per a la lectura del TFG.
    • Aquest pòster es realitzarà a manera de resum del TFG on es mostren els punts més importants del projecte realitzat.
    • Les dimensions del pòster seran 0,7 m d'ample i 1,0 m d'altura. L'estil del pòster serà lliure, encara que haurà d'incloure obligatòriament el nom de la titulació, el curs acadèmic, el títol del TFG i el nom de l'estudiant. El pòster no ha d'incloure el nom del tutor i cotutor. Model de  plantilla per al pòster.
  • Declaració de responsabilitat i autoria del TFG
    • Haurà d'incloure's el document d'autoria signat obligatòriament per l'autor del TFG.

Per als tutors

La documentació següent serà inclosa a través del campus virtual:

Per al tribunal

Les actes del tribunal i la Declaració de responsabilitat, haurà de lliurar-les el secretari del tribunal en la Secretaria de Postgrau (Oficina de Registre) EPS I.

A més, el secretari haurà d'incloure les notes individuals de cada membre del tribunal i la nota mitjana del TFG en l'aplicació UAproject.

Grau en Enginyeria en So i Imatge en Telecomunicació

Twitter: http://twitter.com/EPSAlicante