Disseny i Administració d'Infraestructures Informàtiques

Valor afegit per a professionals en l'àmbit de les TU

El desenvolupament de les noves tecnologies de la informació i de les comunicacions produeix canvis en l'entorn que transformen la societat en la qual vivim. S'obrin nous mercats i es creen nous productes i serveis. Les empreses han d'estar pendents d'aquesta evolució per a assimilar els avanços i mantenir el seu nivell competitiu en un món globalitzat. Per a aqueix propòsit, la tecnologia ha de suposar un dels pilars bàsics sobre els quals es recolzen les organitzacions per a guanyar eficiència i productivitat, i per a açò les seues infraestructures tecnològiques han de ser coherents amb les necessitats presents i futures de l'organització.

La Infraestructura Informàtica d'una empresa consisteix en un conjunt de dispositius físics i aplicacions de programari i serveis que es requereixen per a operar tota l'empresa. Aquesta infraestructura proporciona els fonaments perquè l'empresa es desenvolupe i funcionen els seus processos de negoci.

Amb l'assignatura %u201CDissenye i Administració d'Infraestructures Informàtiques%u201D es pretén formar als estudiants en el disseny i administració de les infraestructures informàtiques d'una organització per a adquirir criteri en la presa de decisions sobre aquestes qüestions. Per a açò, s'estudien les tècniques i solucions eficients als reptes plantejats per les noves tecnologies així com la seua aplicació per a la millora dels processos productius de les companyies. En el transcurs de l'assignatura s'analitzen casos pràctics d'empreses en situacions d'aplicació de la tecnologia per a conèixer les claus d'èxit de les seues decisions.

Els coneixements i experiència adquirida en cursar aquests estudis suposen un valor afegit per a professionals en l'àmbit de l'adreça d'equips informàtics i departaments de tecnologia de les organitzacions.

Màster Enginyeria Informàtica

Carretera de Sant Vicent del Raspeig, s/n - 03690 Sant Vicent del Raspeig - Alacant - Tel. 96 590 3400 - Fax 96 590 3464