La innovació està en l'ADN del Màster en Enginyeria Informàtica

Podem dir que en el mercat actual, les empreses innovadors aconsegueixen les millors quotes de mercat. I la gestió de la innovació és un factor crucial per a la diferenciació d'empreses. En l'assignatura Innovació Tecnològica Aplicada, realitzem una visió completa de la gestió de la Innovació amb l'objectiu de preparar als estudiants en el seu futur laboral en empreses innovadores, així com a professionals del sector que vulguen gestionar la innovació en les seues empreses.

Comencem repassant breument ¿Què és Innovació? i com s'ha innovat al llarg de la història. S'estudien les diferents tendències més modernes en la gestió de la innovació %u201CInnovació Tancada%u201D i el seu contrapunt i tendència actual %u201CInnovació Oberta%u201D. Creiem que és necessari conèixer les diferents tendències, i els moments en els quals han suposat un èxit o un fracàs, treballant en tot moment amb casos reals.
Una vegada estudiades les tendències en innovació, s'estudien les diferents formes de gestionar la Innovació Tecnològica, tenint en compte el tipus d'empresa en el qual es treballa, centrant-nos en el nostre teixit empresarial, les PIMES.
Al mateix temps en les sessions pràctiques s'apliquen tècniques de creativitat per a desenvolupar aquests conceptes i dur a terme el disseny conceptual d'un projecte innovador aplicat en un model d'empresa. A partir del mateix es planteja el seu disseny tècnic i les seues etapes de desenvolupament.
Finalment, i centrant-nos en aquest projecte innovador propi que s'ha anat gestant i consolidant al llarg del curs, s'estudien els diferents tipus de finançament, tant institucional com a privada, que disposem per a llançar al mercat el nostre Projecte d'Innovació Tecnològica.

Màster Enginyeria Informàtica

Carretera de Sant Vicent del Raspeig, s/n - 03690 Sant Vicent del Raspeig - Alacant - Tel. 96 590 3400 - Fax 96 590 3464