Si saps dirigir projectes TI, marcaràs la diferència

L'adreça de projectes, és l'aplicació del coneixement, de les habilitats, i de les tècniques per a executar els projectes en forma eficient i efectiva. És una competència estratègica per a les organitzacions, i els permet alinear els resultats dels projectes a les metes del negoci, i així competir millor en el seu mercat. D'altra banda, els directors de projectes són persones organitzades, apassionades i orientades a les metes, que a més entenen el que els projectes tenen en comú, i el seu rol estratègic perquè una organització aprenga, canvie, i tinga èxit. Els directors de projectes són agents de canvi: ells prenen les metes del projecte com a metes pròpies i utilitzen les seues habilitats i experiència per a inspirar en l'equip del projecte un sentit de propòsit compartit. Ells gaudeixen l'adrenalina dels nous desafiaments i la responsabilitat de lliurar resultats en el negoci.

La certificació Professional en Adreça de Projectes (Project Management Professional, PMP®) del PMI (Project Management Institute) és la certificació més important en la indústria i la més reconeguda per als gerents de projectes. És reconeguda i demandada a tot el món, i demostra que el seu propietari té l'experiència, l'educació i la competència per a liderar i dirigir projectes reeixidament. El sou mitjà per a un professional amb un PMP varia depenent de la indústria i l'experiència i, segons dades de 2010, en el camp d'Enginyeria de Programari varia entre 60.000%u20AC-90.000%u20AC. D'altra banda, està demostrat que les persones més qualificades tenen millors oportunitats d'ocupació i els professionals en gestió de projectes (PMP®) són molt cotitzats. El prestigi del PMI i el rigorós a atorgar la Certificació PMP, li converteixen en un aval a compte a l'hora de seleccionar un candidat.

Així, l'assignatura d'Adreça de Projectes TU del Màster en Enginyeria Informàtica està orientada al fet que l'alumne adquirisca els coneixements bàsics i avançats d'Adreça de Projectes seguint l'estàndard PMBOK (Project Management Bodi Of Knowledge), estàndard en el qual està basat la certificació PMP®. En aquesta assignatura s'analitzen totes les àrees de Gestió de Projectes així com els processos que permeten una correcta Gestió de les mateixes. A més dels conceptes teòrics fonamentals, es realitzen pràctiques que permeten aplicar els coneixements teòrics adquirits.

Màster Enginyeria Informàtica

Carretera de Sant Vicent del Raspeig, s/n - 03690 Sant Vicent del Raspeig - Alacant - Tel. 96 590 3400 - Fax 96 590 3464