Màster Universitari en Desenvolupament de Software per a Dispositius Mòbils

NOTÍCIES I ACTIVITATS

07/06/2019
Oberta fase extraordinària de preinscripció

S'ha obert la fase extraordinària d'inscripció en el màster per al curs 2019-20. Pots preinscriure-t'hi a través d'aquest formulari online fins al dia de començament del màster (30 de setembre) o fins a esgotar les places disponibles.

Informació sobre jornades, cursos, conferències...Cursos i tallers

El curs 2019-20 s'imparteix la sexta edició del Màster Universitari en Desenvolupament de Programari per a Dispositius Mòbils de la Universitat d'Alacant. Es tracta d'un màster oficial de caràcter professional, l'objectiu central del qual és l'especialització en el desenvolupament d'aplicacions per a les principals plataformes mòbils.

Pots preinscriure-t'hi a través del següent formulari en línia:

Formulari de preinscripció

Per a obtenir més informació pots enviar un correu al director del màster: Miguel Ángel Lozano

Màster Universitari en Desenvolupament de Software per a Dispositius Mòbils

Twitter: https://twitter.com/moviles_ua