Saltar apartados

Projectes 2016-17

A continuació es mostra un llistat dels projectes de TFM presentats durant el curs 2016-17. Prem sobre el títol de cada projecte per a veure els seus detalls:

NOTA: Per a poder accedir als projectes publicats en alpha/beta tancat en Google Play és necessari tenir accés com a beta-tester. Pots sol·licitar l'accés a la llista de beta-testers del màster escrivint un email a malozano@ua.es

  

Videojoc amb Realitat Virtual

Videojoc de futbol en realitat mixta (combina realitat virtual i realitat augmentada). Utilitza un dispositius de realitat virtual tipus cardboard, i marcadors per a detectar la posició de les nostres mans mitjançant la càmera del mòbil. En el videojoc farem el paper de porter, i haurem de parar la pilota movent les nostres mans, moviment que es veurà reflectit dins del joc en els guants del porter.

Autor: Gonzáles Mora, César

Veure la memòria del projecte en RUA

 

Aplicació Android i Serveis REST per a Compartir Llibres Electrònics

Plataforma per a compartir llibres electrònics. El sistema consta d'una aplicació Android per a l'accés als llibres publicats i d'un servidor Web per a la gestió del contingut. Des de l'aplicació es pot consultar el llistat complet de llibres publicats, realitzar cerques i filtrats, i accedir als llibres per a la seua lectura. Totes aquestes dades s'obtenen mitjançant consultes a una sèrie de serveis REST implementats en servidor. A més d'aquests serveis el servidor compta amb un frontend que permet afegir i gestionar els llibres. 

Autor: Ortega Bastida, Javier

Veure la memòria del projecte en RUA

 

 

SearchMe

Aplicació mòbil per a trobar gent amb la qual realitzar diferents activitats (activitats esportives, intercanvi d'idioma, xarrades tecnològiques, etc). En el nostre perfil haurem de marcar aquelles activitats per a les quals ens interessa quedar, i ens mostrarà aquells perfils propers que compartisquen els mateixos interessos per a poder-nos posar en contacte amb ells mitjançant xat.

Autor: Hernández Sansalvador, Javier

Veure la memòria del projecte en RUA

 

  

Aplicació híbrida per a la gestió d'horaris laborals

Aplicació per a dispositius mòbils que permet la consulta i gestió dels horaris laborals d'una empresa. Aquest projecte consta de tres parts: una aplicació d'administració perquè el gerent o encarregat de l'empresa puga gestionar els horaris, una aplicació de consulta perquè els empleats puguen accedir als seus torns de treball, i un servidor que s'encarregarà d'emmagatzemar la informació i donar accés a la mateixa mitjançant una API tipus REST.

Autor: Pedro Juan Baeza Gómez

Veure la memòria del projecte en RUA

 

  

Sistema de control d'accés mitjançant verificació d'empremta dactilar

Sistema de control d'accés a un recinte mitjançant verificació d'empremta dactilar. Aquest sistema ha de ser capaç de controlar l'accés dels clients de forma autònoma, permetent el pas només als clients que no tinguen "prohibit" l'accés cap a la zona en qüestió. Per a açò el client inicialment facilitarà el seu DNI a l'operador del dispositiu i seguidament es registra la seua empremta dactilar perquè a partir d'aqueix moment puga accedir a la zona sense necessitat d'interactuar amb ningú, tan sol passant el dit pel detector. Aquestes dades es creuaran amb els de una base de dades remota amb el llistat de persones que tinguen l'accés prohibit..

Autor: Jose Luis Bru Quiles

Veure la memòria del projecte en RUA

 

   

Eina de transcripció interactiva de documents musicals

Aplicació per a dispositius mòbils iOS d'ajuda a la transcripció de documents musicals. A partir d'una fotografia d'un document musical, l'usuari podrà transcriure la informació musical manuscrita a una notació simbòlica digital. L'eina ha de permetre importar una imatge d'un document i visualitzar-la en el dispositiu. L'usuari podrà calcar sobre el document per a marcar els diferents símbols musicals i mitjançant un algorisme que aplica 'deep learning' allotjat en un servidor, s'avaluarà la porció d'imatge que conté el calc. Aquest algorisme proporcionarà al dispositiu mòbil informació sobre la nota musical detectada i serà mostrada a l'usuari.

Autor: Francisco José Castellanos Regalado

Veure la memòria del projecte en RUA

 

  

Aplicació mòbil de gestió dels àrbitres de waterpolo de la Comunitat Valenciana

El projecte consisteix en una aplicació mòbil per a gestionar els àrbitres de waterpolo de la Comunitat Valenciana. Consisteix en 3 seccions:

  • Una perquè cada àrbitre pose la seua disponibilitat per a les futures convocatòries
  • En una altra apareixeran els partits ja assignats, amb la informació del mateix (equips, hora, localització de piscina ), a més d'una funcionalitat per a adjuntar les actes.
  • Finalment una secció on apareixerà la informació dels pagaments mes a mes de l'àrbitre (desplaçaments, partits xiulats, peatges...)

Autor: Jesús Gallego Irles

Veure la memòria del projecte en RUA

 

  

Sistema de mobile-learning integrable en LMS

El projecte consisteix en un servei i una aplicació que proporciona un entorn de "mobile learning" adaptat a qualsevol àmbit de l'educació (online o presencial) i adaptable a les noves formes de docència basades en les metodologies de treball col·laboratiu (com el "ABP" o Aprenentatge Basat en Projectes).

Autor: Juan Carlos Lloret Hernández

Veure la memòria del projecte en RUA

 

  

Joc multijugador Android basat en el joc de taula Absolutes Idioteces

Aplicació Android sobre el joc de taula Absolutes Idioteces. Aquest joc es basa a respondre de la manera més "seriosa-absurda" que se t'ocórrega a les preguntes que van apareixent en les targetes del joc. Els punts es concedeixen pels vots rebuts per la resta de jugadors, igual que per endevinar la resposta real en cada ronda. El guanyador del joc serà el primer que aconseguisca un nombre de punts prefixats en crear la partida.

Autor: David Mena Anton

Veure la memòria del projecte en RUA

Alpha tancada en Google Play 

  

Aplicació per al control de rondes de vigilants de seguretat privada

Aplicació de control de rondes perquè utilitzen els vigilants i auxiliars de seguretat privada del Grup Sancoro. L'aplicació es desenvoluparà per a telèfons mòbils amb sistema operatiu Android i constarà de dos mòduls principals:

  • Module de posició dels vigilants, que permetrà veure els recorreguts dels vigilants i la posició d'aquests en "temps real". Es controlarà el pas per punts de control.
  • Mòdul de gestió d'incidències, que permetrà als vigilants anotar qualsevol tipus d'incidència en el moment en el qual aquesta ocórrega.

Autor: Rafael Alejandro Mollá Sirvent

Veure la memòria del projecte en RUA

 

  

Plataforma de gestió de pistes esportives mitjançant aplicació Android i serveis REST

Plataforma per a la gestió de pistes esportives. Aquesta plataforma consta de dues parts: Un servidor amb una sèrie de serveis REST i una aplicació Android que actuarà de client d'aquests serveis.

L'aplicació Android està enfocada als usuaris, perquè puguen accedir a una sèrie de facilitats com veure la disponibilitat de les pistes, realitzar reserves, apuntar-se a esdeveniments (per exemple una carrera solidària o una eixida amb bici), consultar les últimes novetats, etc.

La part del servidor consisteix en una base de dades on estarà emmagatzemada tota la informació sobre els usuaris, pistes, esdeveniments i novetats; i una sèrie de serveis REST que permetran interactuar amb els mateixos des del client. A més, en el servidor Web s'implementarà també un panell d'administració perquè les diverses entitats que s'adherisquen a la plataforma (ajuntaments, clubs esportius, gimnasos, etc.) puguen gestionar els seus continguts.

Autor: Pablo Ramon Manresa

Veure la memòria del projecte en RUA

Alpha tancada en Google Play 

  

Aplicació Android per a la visualització i anàlisi de la cotització de la criptodivisa Bitcoin

Aplicació Android per a la visualització de l'evolució de la cotització de la criptodivisa coneguda com Bitcoin. L'app presenta l'estat actual de cotització així com el seu valor equivalent o canvi en les principals monedes. A més es mostra una gràfica amb l'evolució passada, present i la predicció futura en diferents escales de temps.

Autor: Leopoldo Hipolito Winter Marrero

Veure la memòria del projecte en RUA

 

  

 

 

 

 

 

 

Màster Universitari en Desenvolupament de Software per a Dispositius Mòbils


Universitat d'Alacant
Carretera de Sant Vicent del Raspeig s/n
03690 Sant Vicent del Raspeig
Alacant (Spain)

Tel: (+34) 96 590 3400

Fax: (+34) 96 590 3464

Twitter: https://twitter.com/moviles_ua

Per a més informació: informacio@ua.es, i per a temes relacionats amb aquest servidor web: webmaster@ua.es

Carretera de Sant Vicent del Raspeig, s/n - 03690 Sant Vicent del Raspeig - Alacant - Tel.: 96 590 3400 - Fax: 96 590 3464