Unidad Trabajo final de Máster

Unitat Didàctica . Treball Final de Màster (8 Crèdits)

El projecte de finalització de master està fonamentant en la realització d'un producte programari amb utilitat empresarial, en el qual s'arrepleguen tant els coneixements d'enginyeria del programari, que li va a ensenyar a aplicar el seu coneixement al llarg de tot el procés, des de la metodologia, anàlisi, disseny, implementació i proves. Fins a en l'aspecte tecnològic, específicament el projecte va a tenir uns requisits mínims fundamentandos en una parteix Web per a un client final que seria l'aplicació a desenvolupar, com una part backend, que s'encarregaria d'administrar els continguts de l'anterior.
Aquests requisits mínims no estan renyits amb la possibilitat d'augmentar tant la part funcional, com l'afegir aspectes innovadors a l'arquitectura requerida.
La plataforma proposada per defecte és .NET, encara que sempre es podrà combinar amb altres plataformes tant a nivell de client com en la parteix servidora.

Mes informació (+)

Màster Universitari en Desenvolupament d'Aplicacions i Serveis Web