Projectes Fi de Master (2014 - 2015)

A continuació es descriuen els projectes fi de Master del curs 2014-2015:

Gesteam

Descripció:

Es proposa la realització d'una aplicació per a un club esportiu de futbol, compost per diversos equips de diferents categories (cadet, juvenil, sènior,...) que permeta gestionar l'activitat de les seues diferents seccions. Gesteam és una aplicació per a agilitar i millorar la formació i la gestió esportiva del club. També millorarà les relacions socials entre els diferents membres del club i facilitarà la comunicació. Es pretén automatitzar moltes de les tasques que els responsables dels clubs solen anotar de manera manual. D'aquesta manera, es facilita la gestió i consulta de molts aspectes que serien més complicats si es realitzaren de la manera tradicional, ja siga des de la gestió de les alineacions i les convocatòries, passant pels entrenaments, el scouting o els missatges entre membres del club, entre altres coses.

Autors: Miguel Amorós, Pablo Càmera, Carlos Ferrándiz, Cristian Mollá, Miguel Saiz
Tutor: Santiago Meliá

Presentació: veure

AndaliaVIP

Descripció:

AndaliaVIP s'estableix com a club de venda que ofereix un servei i-commerce a través de dispositius amb accés a internet. AndaliaVIP no és una tenda online a l'ús, ja que inicialment pertany a la categoria de "Club Privat". Açò determina directament el comportament del projecte i les tàctiques utilitzades per a aconseguir un major nombre de vendes i per a posicionar-se davant la competència durant els primers mesos. Es tracta d'un lloc web que comercialitza l'estoc de grans marques del sector de calçat principalment de la Comunitat Valenciana. Aquestes tenen presència en AndaliaVIP mitjançant campanyes de curta durada i unitats limitades.

Autors: Andrea Such, Javier Roque Bru, Imane Abousseif, José Tomás Juan
Tutor: Santiago Meliá
Video: Demo WebVideo promocional
Presentació: veure

Esdeveniments Culturals Festa & Cultura

Descripció:

El propòsit d'aquest projecte està orientat a la creació d'una aplicació informàtica integrada per a la gestió d'esdeveniments culturals a nivell nacional. Es pretén oferir una plataforma que permeta la unió de públics diversos interessats en el món de la cultura, per al seu gaudi a través del consum d'espectacles variats orientats a l'entreteniment i la diversió.

A més, s'ofereix una gran oportunitat comercial que permetrà reunir empresaris de diversos sectors per a publicitar els seus esdeveniments en un mateix lloc, portant com a benefici una major difusió en el món social sobre les seues activitats productives. D'altra banda, la plataforma proporciona un valor afegit a la població en general fomentant les activitats culturals, i potenciant les relacions fructíferes entre empresaris i consumidors.

Autors: Pablo Baudí, Edilva García, María González, Diego Piñol, Elisabeth Segura

Tutor: Jose Norberto Mazón

Presentació: veure

Sugoku

Descripció:

Sugoku és una plataforma web que permet, d'una banda, la compra de productes mitjançant dues modalitats: compra directa o compra col·laborativa (es realitzarà una reducció en el preu final de l'article quants més usuaris compren l'article) i, d'altra banda, l'intercanvi de productes entre usuaris a través d'un sistema de licitacions en el qual l'usuari interessat seleccionarà la que considere millor oferta.

El sistema permetrà a les tendes i proveïdors, llistar els seus articles i categoritzar-los per a vendre'ls a la resta d'usuaris, ja siga com a venda individual o venda col·laborativa. A més, es permetrà a usuaris i venedors, valorar les transaccions amb altres usuaris i crear un sistema de reputació de l'usuari o tenda. Els usuaris podran disposar d'una llista d'articles desitjats, que podrà ser consultada per la resta d'usuaris a l'hora de licitar per un article d'intercanvi.

Autors: Aron Galdón Ginés, Carlos Genere Agulló, David Nieves, Ignacio Piera, Salvador Serrano
Tutor: David Rizo

Màster Universitari en Desenvolupament d'Aplicacions i Serveis Web